Ondernemer: klaar voor webteksten die wél lekker lezen?

Hoe vaak heb jij de afgelopen maanden gedacht: die website, daar moet ik echt iets mee, die klopt van geen kanten meer!

Je bent een succesvolle dienstverlener, trainer of adviseur. De omzet gaat prima, maar… je webteksten? Die staan al tijden op je to-do lijst. Het frustreert je, want:
👉🏻 Je teksten zijn niet meer up-to-date. Ze vertellen niet wat je nu doet of waar je voor staat.
👉🏻 Je persoonlijkheid ontbreekt. Je bent innemend en origineel, maar dat zie je nergens terug.
👉🏻 Je expertise komt niet uit de verf. Jouw jarenlange ervaring verdient betere teksten.

Geen zorgen. In één ochtend herschrijven we samen jouw homepage, je over mij-pagina én een verkooppagina.

Resultaat: pakkende, persoonlijke teksten waar energie en lucht in zit. Zodat je met trots je verhaal opnieuw wil delen.


We doen dit met z’n tweeën in een vrolijke en energieke ochtend (9 – half 1) via videobellen en Google Docs: Supercopy Powermorning.  

En, je krijgt er nu ook de videotraining bij zodat je na de sessie zelf met meer flair en zelfvertrouwen jezelf zichtbaar kan maken op LinkedIn, in een blog. De acht-delige video training ‘Pakkend en Persoonlijk Schrijven’ krijg je erbij. 

 


Waarom kiezen voor de Supercopy Powermorning?

  • Direct resultaat: Je hebt meteen teksten die klaar zijn om online te zetten.* (de drie pagina’s zijn gegarandeerd, als het een half uur langer duurt is het inclusief)
  • Persoonlijke aanpak: Samen werken we aan je teksten, jij kent je inhoud, ik weet hoe je het pakkend en persoonlijk opschrijft.
  • Unieke extra’s: meer dan 20 technieken om zelf heldere, pakkende en herkenbare teksten te schrijven.

 


Jouw investering:
€997 als je voor einde december deze ochtend boekt. (we kunnen de ochtend plannen tot eind februari.) Prijs van 1 januari 1147 euro) 


Wil jij dit?
Laten we kennismaken en jouw webteksten super helder en heerlijk maken.

Dit is niet voor jou als je…

  • een product verkoopt of software of een app waar jijzelf niet de dienst bent
  • niets van jezelf wil laten zien in je verhaal, als je puur zakelijk wil communiceren
  • als je met veel te grote onzinnige beloften je klanten wil manipuleren. (we gaan voor echt!)
  • je spontaan acné krijgt van een beetje humor in zakelijke communicatie
  • niets hebt met satirische intelligentie
  • iets doet met homeopathie, esoterie, law of attraction of iets ander pseudo-wetenschappelijks: kan ik niets mee! (want daar krijg ík dan weer uitslag van!)

Waarom kiezen voor mij? 

Ik heb als trainingsacteur én opgeleid therapeut veel kennis van leren, ontwikkelen en diverse trainingen. We zijn dus min of meer collega’s. Daarnaast heb ik als cabaret jarenlang verhalen vertelt over het worstelen van de mens, zeg maar wat jouw klanten ook de hele dag hebben. En ik weet dat met een lichte toon te brengen. Ik geloof heilig in toegankelijke taal, zodat er snel een contact ontstaat. Ik ben met name vooral schrijver en wil samen met jou ráken op je website. Daarom is het voor onze samenwerking essentieel dat jij (met misschien collega’s) je eigen merk bent. Ik kan geen tandenborstel verkopen, alleen menselijke verhalen. 😇

Ik begrijp als geen ander de buikpijn die veel ondernemers hebben met zichzelf laten zien.

Anderen over mijn stijl:

‘Je weet het verhaal van mijn klant snel te pakken.’

‘Wow, dit gaat zo soepel, echt super!’

‘Ik heb hardop gelachen om de petunia’s.’

‘Jij schrijft echt briljant’, Veronique, businesscoach

 

Andere opdrachtgevers: 

Ik schreef onder andere voor Volkskrant Magazine, voor Parool, Carp*, Frankwatching, Dutch Cowboys en JAN Magazine. In mijn vrije werk onderzoek ik graag hoe raar we als mensen vaak zijn. Echt raar. Ja, toch?

Kleine letters: drie pagina’s in een tijdsbestek van 3 en half uur is haalbaar. We werken op basis van jouw teksten. Deze ochtend is niet bedoeld voor een nieuwe positionering of als je nog nadenkt over een heel nieuwe klanten groep. Wat je doet en voor wie dat klopt gewoon behoorlijk goed en zodoende gaan we als een speer! Als we om half 1 nog een uurtje nodig hebben voor finishing touch is dat inbegrepen. Vaak even op ander moment, binnen een paar dagen. Je hebt aan het einde van de samenwerking jouw teksten in Google Docs.

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Veel gelezen blogs:

Hier tekst.