Onweerstaanbare webteksten voor dienstverleners

Onweerstaanbare webteksten voor onweerstaanbare ondernemers.

Hoe fijn zou het zijn als jij binnenkort een website hebt, met teksten waar je helemaal blij van wordt. Trots op jouw verhaal, je aanbod. Helder als glas. En met jouw persoonlijkheid. Anders dan anders, niet saai en duf.

En dat er reacties komen: ‘Hallo! Ik was op je website, wat een fijn en goed fijn verhaal, ik moest lachen en ja, herkenbaar. Even bellen?’

Hallo, ik ben Johan. Ik help je. Met een webtekstenpakket speciaal voor ondernemers die humor en helderheid hoog hebben zitten.

In het kort:

In dt webtekstenpakket schrijven we samen in één dag jouw webteksten. Max vier pagina’s, maar geloof me: dat is wat je nodig hebt.

Ik help je als conversie specialist en als cabaretier. Dit aanbod is exclusief voor dienstverleners als jij die geloven in een eigen, originele en persoonlijke stijl die mag prikkelen.

👌🏼 Daarnaast krijg je drie maanden toegang tot mijn Videotraining Knetter Lekker Leren Schrijven.

👌🏼 PLUS: zes weken lang toegang tot mijn brein, onbeperkt mag je me een vraag mailen over content, een mail alles rond marketingteksten.

👌🏼 Kost je 3497 ex btw.

Plan een videokoffie in.

Dit maakt de websiteteksten van een trainer of adviseur of dienstverlener overtuigend.

Wat maken webteksten voor een dienstverlener nu sterk?

Je bent een trainer of adviseur, dus je lost gedoe op van mensen. Daar zitten altijd een hoop emoties bij. Hoe voelen mensen zich als ze op jouw website komen?

Vertrouwen is belangrijk en daarom moet je superscherp én herkenbaar zijn.

Dat vind je zelf wellicht lastig, je hebt geprobeerd om je verhaal helder op te schrijven, maar dat ging moeilijk. Begrijp ik. Ik help je soepel en snel, zodat je uren en middagen bespaard. Tijd die je liever voor je klanten gebruikt.

Een knipoog links en rechts. 

Daarnaast vallen de mensen voor charme, met een ons humor. Hoe je in het echt contact maakt, dat is vaak lastig om op je website ook zo te laten zien, maar juist dat is wat ik breng. Je website kan een plek worden waar je echt al harten wint en mensen met een glimlach jou laat bellen of mailen. ‘Goed verhaal, sprak me aan!’

Inhoudelijk ben je helder en qua hoe je het vertelt ben je heerlijk. Dat dus.

 

 

Wie ben ik? 

Ik ben Johan Stevens, specialist op het gebied van glasheldere en onweerstaanbare teksten van dienstverleners als jij. Net als bij alle andere senior copywriters stel ik jouw ideale klant met haar hoop en angst centraal. Wat maakt dat mensen ja zeggen en door willen lezen? Ik weet hoe dat werkt.

En daarnaast breng ik mijn ervaring als cabaretier. Humor breekt het ijs en dat is zo essentieel. Humor zorgt namelijk voor contact en voor empathie. En, niet onbelangrijk: dat de mensen voelen dat jij een mens bent. Een mens van vlees en bloed. Gaan we het dolgrappige site maken? Nou, als je wil wel, maar ik raad aan: een lichte toon, me af en toe een glimlach.

Ik ben het helemaal met je eens dat mensen vooral moeten zien dat je een echte professional bent. Met humor. Dat dus wel.

Je bent pas echt goed als je echt contact kan maken als adviseur en coach en dat doen we dus al op je website. Zoals ik dat nu doe zeg maar, voel je?

Het gedoe dat mens zijn heet, dat ook jouw klant volop ervaart, dat ken ik door en door: zelf, maar ook door mijn opleiding als therapeut en als trainer en vooral acteur in trainingen. Ik ken de wereld van leiderschap en communicatietrainingen door en door, dus ik weet waar jij het over hebt. Dit zorgt dat we vlot gaan, in twee uur staat vaak je homepage al, op een manier dat je zegt: Ja, zeg, zo simpel is het dus.

Ik schrijf naast webteksten met liefde columns over dit maffe, ingewikkelde en ook grappige leven. Ik schreef voor Het Parool, ik schrijf voor Frankwatching, JAN Magazine en op mijn eigen website had ik 40.000 bezoekers met mijn columns.

Zo heb jij binnenkort onweerstaanbare webteksten. 

Stap 1: we maken kennis via videobellen

Stap 2: We zijn beiden enthousiast, we gaan aan de slag. Jij krijgt verrukkelijke vragenlijst met vragen over je ideale klant, je business, wie jij bent, kost je 25 minuten om in te vullen. Het fijne: je denkt hierdoor zelf alweer opnieuw na over je website, je bedrijf, de favoriete klanten. Andere voordeel: ik weet waar je voor staat, wie je bent.

Stap 3: de webtekstendag! In een dag schrijven we je webteksten. Via Google Docs en Videobellen. Samen dus. Hands on. Vanuit een tekst die jij al hebt en die dus beter moet. Zin er uit. Zin er bij. De intro een stuk sterker. Een voorbeeld dat recht in het hart komt van je lezer.

Een paar dagen tot maximaal een week later hebben we nog een sessie van anderhalf uur om nog een pagina te schrijven en puntjes op de i te zetten.

HOERA! Kost jou zelf een maand! Dit betekent concreet meestal drie sessies van anderhalf uur en een week later nog een sessie van anderhalf uur. Deze tijd is een richtlijn, kan ook wat langer duren, het onderstaande is het concrete resultaat dat jij in handen hebt:

Wat we schrijven? Deze pagina’s zijn voor zelfstandig dienstverleners als jij belangrijk: 

Je homepage.

Een heldere en heerlijke openingspagina waardoor je ideale klant verkocht is na een minuut of twee.

Een aanbodpagina (salespage of verkooppagina.)

Je wil graag veel geld verdienen, lekker omzet maken, maar eerlijkheid en authenticiteit zijn voor jou bijna net zo belangrijk. Je gelooft niet in gladde praatjes, je haat het.

Snap ik.

Met dat in gedachten schrijven we een sterke pagina met één van jouw diensten. Een pagina dus met een duidelijk aanbod. Geen gladde praatjes, maar wel zo geschreven dat je doelgroep zich 100% herkent.

We schrijven binnen dit pakket twee verkooppagina’s.

De Onweerstaanbare Over mij-pagina: de pagina waar je mensen die klik laat voelen met wie jij bent, waar jij absoluut in gelooft en natuurlijk waar mensen ook kunnen zien: ha, deze persoon weet wat hij ‘t over heeft. In het vragenformulier zitten veel vragen en daaruit bouwen we de over mij pagina.

Daarnaast nemen we tijdens het werken de tabjes bovenin mee, we zetten de contact pagina sterk neer en als je een aparte landingspagina hebt voor je gratis weggever is dit ook inclusief.

RESULTAAT: Je voelt je trots op je website, je voelt ‘JA! Dit is mijn/ons verhaal.’ En je voelt je opgelucht dat die klus geklaard is.

BONUS:

je krijgt drie maanden toegang tot de Complete Videotraining Knetter Lekker Leren Schrijven zodat jij zelf heerlijk leert schrijven, een van de meest belangrijke vaardigheden van elke ondernemer. Of je nu fan bent van AI of niet.

BONUS:

een maand lang mag je mij onbeperkt vragen stellen over een nieuw stukje content voor social media, een mail die je naar je lijst wil sturen, alles rond content en je websiteteksten. Je mag me bellen, maar mailen is natuurlijk vaak handiger. Je krijgt vaak dezelfde dag reactie.

 

Wat zeggen anderen?

‘Hardop gelachen om je blog!’ – Jennifer

‘Je schrijft echt briljant.’ – Veronique

‘Ik ben het inhoudelijk niet helemaal eens met je stuk, maar: geweldig geschreven.’ – Marcel

‘Verzin je dit allemaal ter plekke, ja, dit is echt precies wat mijn klant mee maakt.’ – Esther, burn out coach.

Jouw investering.

Je investering hiervoor 3497 euro, ex btw. 

Wat als ik niet tevreden ben?

Je betaalt op voorhand de investering. Er is geen geld terug garantie, behalve natuurlijk als ik of jij ziek worden. We zoeken naar een nieuwe datum.

Ik ga er vanuit dat jij dit verhaal en ook andere webteksten goed hebt gelezen. Kijk goed naar wie ik ben. En stel in de kennismakingsessie al je vragen.

Ik heb een aparte pagina met testimonials en ook met mijn visie. Schrijven we die niet?

Ja, ik weet dat veel trainers wel tot acht of negen pagina’s hebben. Beetje veel. Testimonials hoeven niet op een aparte pagina en je visie verwerken we ook op de over mij-pagina.

Tot slot. Tegen deze klanten zeg ik nee:

Een match, jij vindt het belangrijk, ik vind het ook belangrijk.

Ik ben geen specialist in chakra’s, law of attraction en homeopathie enzo. Een ander helpt je vast beter en sowieso met meer plezier. Ik vind chakra’s stom. Je werkt 100% zweefvrij.  Doe je iets met voeding? Als je de Gezondheidsraad volgt en de algemene wetenschappelijke consensus: ik help je graag.

Interesse:

Stuur me een mail en we plannen een kennismakingszoom in.

 

Mijn favoriete quote, in moeilijke en makkelijke tijden: : )

‘You’d better be hated for what you are, then to be loved for what you’re not.’

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Veel gelezen blogs:

Hier tekst.