Professioneel, persoonlijk en prettig: Lekkere teksten voor jouw website

Op zoek naar heerlijke webteksten die jou en jouw bedrijf overtuigend, professioneel en fijn neer zetten?

Hallo, ik ben Johan, ik ben tekstschrijver.

Hoe zou het zijn als potentiële klant na drie minuten jouw website te hebben bezocht dit zegt:

‘Precies wat ik zoek, ik ga contact opnemen’

‘wat een fijne presentatie, geen wollig geklets, maar helder: voelt goed zeg!’

‘haha, ook wel goed dat het niet zo stijf is, gewoon menselijk, prettig!’

‘Ik ga meteen mailen, want ik wil hierover doorpraten. Te gek voor ons team.’

Dat zou fijn zijn toch? Dat dat regelmatig gebeurt. Ik weet hoe je teksten schrijft waar jouw doelgroep instant enthousiast van wordt. Ik help je met een ijzersterke indruk. Zodat je geloofwaardig en als mens overkomt. En ook nog best geestig.

Jij hebt daarvoor teksten nodig zijn die glashelder zijn.

Geen warrige taal, geen wollige taal. Spot on, dat moet je verhaal zijn. In zo weinig mogelijk woorden.

Daarnaast heb je teksten nodig die lekker lopen, die lekker zijn om te lezen. Met wat flair, want je hebt flair. Ja, toch?

Ook heb je in je teksten persoonlijkheid nodig. Ik wil als lezer jou al een beetje leren kennen, ik wil weten waar je voor staat, wat jou mens maakt.

Zo bouw je direct al vertrouwen op en maak je de drempel laag om te bellen of te mailen.

Klinkt dit tot nu toe goed?

Welkom bij het

Lekkere Webteksten Pakket

In dit pakket schrijven we jouw webteksten. De homepage. De over-mij pagina. De verkooppagina. (of meerdere)

Voor een zelfstandig ondernemer of kleine ondernemer (dienstverlener!) heb je deze drie pagina’s nodig, die doen wat je wil: mensen glashelder informeren (ze weten exact welk probleem je oplost) en zorgen voor vertrouwen: jouw persoonlijkheid en visie delen.

We doen dit dus samen via Zoom. Jij weet alles over jouw inhoud, ik weet hoe we het opschrijven. 

De homepage: 

de homepage is een pagina van ongeveer 300 – 400 woorden.

  • we schrijven een introductie waardoor mensen meteen weten: ja, deze problemen heb ik in mijn leven, in mijn team.
  • we introduceren jou kort
  • we laten in een paar zinnen weten hoe je helpt, wat je werkwijze en visie is.
  • aan het eind zorgen we dat je lezer contact opneemt of zich inschrijft voor je maillijst, lees dat jij klanten krijgt

Ik heb hiervoor een helder format en dat houden we aan.

Je verkooppagina:

Je verkooppagina is ideaal als je een helder afgebakend aanbod hebt. Zoals ik hier nu presenteer. Een pakket.

Mijn visie op een verkooppagina is dat je hier de mensen zoveel mogelijk informatie geeft die hen helpt om jouw dienst aan te schaffen. Dit is niet een productenpagina. Het gaat om bijvoorbeeld dat je iemand helpt met een beter functionerend team of met afvallen en daar heb jij een werkwijze voor. Bijvoorbeeld: drie dagen intensief live werken aan thema’s. Een terugkom dag. En nog twee video’s.

Daarvoor is deze pagina bedoeld: per pagina één dienst.

De over-mij pagina: 

Hier heb jij de kans om precies de goede klanten aan te trekken. Mensen die bij jou passen.

ik heb een aantal formats waarin je makkelijk en helder en aantrekkelijk jouw over-mij pagina schrijft.

Na onze samenwerking heb jij in Google Docs:

Je homepage, je over-mij pagina, één of meer verkooppagina’s.

 

 

//

Jij schrijft echt briljant. – Veronique, Businesscoach

//

Nice, toch?

We doen er nog ééntje.

//

Johan heeft samen met mij een levendige, pakkende, catchy tekst geschreven. Echt een aanrader. Annemarie, coach

//

 

Ik ben enthousiast, ik wil kennismaken

 

Wie ben ik?

Ik ben Johan Stevens, tekstschrijver. Ik schrijf en vertel verhalen en ook het verhaal van een dienstverlener als jij - wat vaak wat lastig is uit te leggen - weet ik simpel en helder (en heerlijk) uit te leggen.

Naast dat ik al jaren schrijf heb ik ook veel ervaring in het bedrijfsleven als acteur en trainer in trainingen rond communicatie en leidinggeven. Deze ervaring zorgt dat ik me makkelijk kan verplaatsen in allerlei groepen mensen en ook veel verschillende professionals ken.

Mijn onderscheidende vermogen zit 'm in het echt persoonlijk maken van teksten zodat de lezer heel snel een band met jou en je bedrijf voelt en natuurlijk - had je al gezien - hou ik van een grapje. Daarmee maak je contact, ook als senior eindbaas controller executive financeel expert.

Ik schrijf voor onder andere:

 

Veelgestelde vragen:

Als ik niet tevreden ben, is er dan een geld-terug mogelijkheid?

Nee, dit is er niet. Schrijven is een creatief proces en het schrijven van je webteksten doe ik juist samen zodat we meteen helder hebben: dit past, dit klopt, dit voelt goed. Anders zoeken we een ander woord, of een nieuwe zin.

Als ik me om welke reden niet aan de afspraken kan houden, ik word ziek of wie weet wat het leven brengt, dan krijg je natuurlijk wel je geld terug. Het vragenformulier zorgt er dan ook voor dat we beiden weten welke stijl jij wil en hieronder zie je de mogelijkheid om na het invullen ook nog te bellen.

Word jij plots ziek en blijf je langere tijd ziek? Ook dan krijg je je geld terug.

Wil je geen persoonlijke stijl met een grapje links of rechts, kies dan een ander, echt doen!

Kan ik voorbeelden zien wat je hebt gedaan voor opdrachtgevers?

Nee, hier staan ze niet. De reden? Opdrachtgevers denken achteraf vaak nog: ik verander dat zinnetje. En daar doe ik toch een ander voorbeeld. En dat is hun goed recht en helemaal prima. Maar daardoor is het natuurlijk niet meer echt van mij. Soms wordt er toch ook een grapje uit gehaald.

Het leeuwendeel zijn advies en trainingsbureau's tot nu toe. En ik heb in 2022 een aantal maanden geschreven voor een bank, daar deed ik interne communicatie. Als je wil weten hoe ik een verkooppagina schrijf? Dit is 'm, hier nu ziet je het te lezen!

Ik schrijf dus alsof ik het echt tegen jou heb.

Ik heb al contact met een vormgever. Of moet ik eerst teksten hebben?

Ik raad je aan om eerst de teksten te doen. Anders moeten we ineens heel andere - vaak vooral kortere teksten - maken omdat er toevallig een plaatje op links staat. Ik werk volgens een eigen methode, een formule voor de drie pagina's, een homepage is al minstens 300 woorden bijvoorbeeld en als je bijvoorbeeld een diepzinnige spreuk op de homepage wil, bereid je al voor: die gaat er af. Snapt nooit iemand die diepzinnige spreuken. Eerst teksten, echt! Je kunt niet iets niet vertellen omdat er een plaatje stond, dat is stom.

Ik ben geïnteresseerd!
Top.

Vul hier het intakeformulier in. Daarna bellen we 20 minuten. Het kan ook zijn dat op basis van je antwoorden ik je een andere copywriter aanraad.

 

//

Ik heb hardop gelachen om je blogs. Jennifer 

//

Van de eerste blog die ik publiceerde op LinkedIn heb ik meteen een klant gekregen. Mijn klant herkende zich in de situatie en benaderde me voor een kennismakingsgesprek. - Josse Dorleijn

//

Johan schudt de tekst zo makkelijk uit z'n mouw. Hij leeft zich zo goed in, in mijn klant, zodat elke zin wordt omgetoverd tot een prachtig stukje tekst. Heel blij mee! - Vivianne - Mailbox Master. 

//

Investering

Voor het schrijven van de homepage, de over-mij pagina en één verkooppagina betaal je 1800 euro. We zijn hier twee dagdelen mee bezig.

Wil je een extra verkooppagina dan betaal je daarvoor 450 euro extra per pagina. Het kost ongeveer één dagdeel per pagina.

Afspraken

Je betaalt via een betaallink de sessie, zoals dat ook in het theater gaat, vooraf. Bedragen zijn ex btw.

Interessant? Stuur me direct een mail en verwijs even naar deze pagina als je wil. 

Mijn favoriete quote, in moeilijke en makkelijke tijden: : )

‘You’d better be hated for what you are, then to be loved for what you’re not.’

Inspiratie voor een
net leukerder leven.

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Videotraining: Zo schrijf je een onweerstaanbare Over mij pagina

Ben jij die creatieve zelfstandig expert of consultant? En wil je met je EIGEN trainingen of ander aanbod meer klanten aantrekken? Dan heb je een sterke website nodig. En je moet jezelf laten zien in je merk. Welkom bij Club Lekkere Teksten. Waar we bloedserieus zijn over humor in je marketing. 

Download de videotraining waarin je drie tips krijgt over hoe jij een overtuigende (en onderscheidende) Over mij pagina schrijft. En je bent meteen lid. Van de Club!

Inspiratie voor een
net leukerder leven.

Veel gelezen blogs:

Hier tekst.

Powered by WishList Member - Membership Software