Tijd voor de volgende stap in je business: wil je online succes?

Ben jij een social media trainer, een presentatietrainer of een bijvoorbeeld een businesscoach?

En heb jij de ambitie om ver voorbij de 100.000 omzet per jaar te groeien? En zit je hard te bedenken hoe je dat via je website regelt? Met meer aanmeldingen voor je trainingen? Meer inschrijvingen voor je maillijst?

Dan weet je dat pakkende websiteteksten echt belangrijk zijn. Big time.

En dit is wat er misgaat op de websites van bijna alle trainers:

De bezoeker begrijpt niet waarom het zo belangrijk is om met jou aan de slag te gaan. De bezoeker van je site begrijpt niet welke waarde jouw aanbod heeft.

Dat is de reden waarom je bezoeker niet verandert in een klant.

Een andere reden waarom je teksten niet converteren:

Je teksten klinken stijf en formeel. En dat is vaak hetzelfde als: zoals al jouw concurrenten ook klinken.

En dat terwijl je offline die fijne, leuke en vaak grappige trainer bent! Dat is wat mensen roemen in jou: ‘een warme, toegankelijke trainer en we hebben ook nog gelachen.’

Als mensen niet begrijpen waarom ze met jou in zee zouden moeten gaan, waarom zouden ze dat dan doen?

Dan doen ze het niet!

Als je bezoeker niet weet waarom hij JOU moet hebben dan gaan ze kijken naar de prijs, terwijl jij simpelweg niet de goedkoopste bent, dus… weg klant.

Hi, mijn naam is Johan Stevens, ik ben copywriter.

Zijn wij een match en kan ik jou helpen met je een website die je klanten oplevert?

Ik werk niet met iedereen. Ik verwacht van de ondernemende trainers waarmee ik werk dat zij:

  • een gemiddelde van 8,5 hebben op hun trainingen / events
  • minimaal een 100.000 euro omzet hebben per jaar
  • belangrijke waarden in leven en werk: authenticiteit, humor, en overgave
  • net als ik houden van een wetenschappelijke basis van hun trainingen, of op z’n minst common sense. Ik doe geen alternatieve geneeswijzen of The Secret.

Als je aan de eerste twee punten voldoet dan weet ik dat jij al die bewezen expert bent én dat jij al de goede mensen weet te vinden. In dat geval ligt het dus aan de marketingboodschap die je vertelt en daar kan ik je goed mee helpen.

Hoe ik je help?

  • ik help je met je homepage, je salespage en je over-mij pagina, de belangrijke pagina’s op de website van een trainer.
  • ik help je met personality in je tekst brengen en wéét dat een knipoog, een persoonlijke toon converteert
  • ik help je met superduidelijk maken aan jouw ideale klant wat je brengt en wat het hem of haar oplevert.

Waarom ik?

  • ik doe wat alle copywriters – min of meer – doen: je teksten superhelder en aantrekkelijk maken
  • ik was jaren cabaretier en waar de meeste copywriters zich toch angstvallig aan nette teksten houden – dus saai – kies je voor mij als je humor ook belangrijk vindt en instant snapt dat dat je de leukste klanten oplevert
  • ik was jaren trainer en trainingsacteur, dus ik ken jouw dagelijkse leven van trainen in ’t land goed.

Zijn wij een match?

Stuur me een bericht of boek een gratis strategiesessie met mij.


Wil je tips ontvangen over ’t schrijven van onweerstaanbare copy?

Download  de Ultieme Checklist Voor Pakkende Websiteteksten Voor Trainers En Coaches, dat geeft je direct helderheid en heel veel ideeën om snel meer geld te maken.



Vink onderstaand vakje aan. Daarmee geef je me volgens de nieuwe privacyregels toestemming om je te mailen.

Je kunt je op elk moment afmelden door te klikken op de link in de voettekst van de e-mails. Voor informatie over ’t privacybeleid, bezoek de website. (na het e-boek laat ik je niet alleen: je ontvangt wekelijks tips zodat je business groeit met heerlijke copy)


Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Veel gelezen blogs:

Hier tekst.