Vandaag je tekst nog heerlijk en helder. Supercopy Powerhour

Het is doodeenvoudig:

Jij hebt een tekst of misschien meerdere teksten bijvoorbeeld voor je website, of een event dat je glansrijk wil aankondigen. En: je bent er totaal niet blij mee. Kuttekst. Jouw woorden. Je kan je vinger er niet op leggen, maar je bent nu lang genoeg zelf aan ’t schrijven en schrappen en daar ben je klaar mee. Deze tekst, voor een event of een nieuwe dienst of een website, moet gewoon wel echt even goed!

Yes? Soort van herkenbaar?

Welkom bij…

Stevens’ Supercopy Powerhour

Het allerbelangrijkste van een goede tekst, of het nu een over mij pagina is, of een tekst om jouw event te promoten, is dat het echt contact maakt met je lezer.

Daarvoor moet een tekst heerlijk helder zijn. ‘Oh, ja, ik begrijp het!’ ‘Wow, herkenbaar.’ ‘Ja, dit hebben wij bij ons bedrijf.’

Dat moet een lezer zeg maar wel echt roepen. Geraakt dus in z’n hart door het herkenbare.

Daarnaast geloof ik in menselijkheid in je tekst. Dat zit ‘m in gewoon praten zoals je echt ook bent. Dat zit ‘m in een grapje. In empathie. In af en toe durven plagen misschien.

Ook geloof ik humor en dat een tekst conversational is.

Deze drie kenmerken zorgen voor een tekst die raakt en vermaakt en daarbij kan ik je helpen. Mijn werk draait om echt contact maken, om menselijk contact zodat de ander ook voelt dat je geen robot bent, maar een echt mens.

MAAR GAST, STEVENS, HOE WERKT HET?

Oh, ja, goede vraag: we werken samen! Via google docs en videobellen. Samen. Jij hebt je tekst of een kladje nu. Je weet wel WAT je wil vertellen, de inhoud is duidelijk. Maar dus niet hoe. ‘Hoe zeg ik dit nu pakkend en dat het een beetje leuk is’ Daar gaan we mee aan de slag. We kijken naar de tekst: zin eruit, nog een zin er uit en een paar zinnen erbij. De opbouw? Yep, die kan anders.

Je zult merken hoe vlotjes het gaat.

Klinkt goed?

 👉🏻. Stuur mij een mail.👌🏼

Vertel me:

  1. wat is het doel van je tekst
  2. waarom moet het beter?
  3. vertel in twee zinnen iets over je bedrijf
  4. wat wil je dat de tone of voice wordt?

Binnen 24 uur neem ik contact met je op. Het helpt als je al twee opties qua data doorgegeven!

Je betaalt voordat het uur begint je factuur, zodat we ons helemaal kunnen richten op jouw tekst.

VEEL GESTELDE VRAAG: 

Hoeveel kunnen we doen in een uur tijd?

Moeilijk te zeggen, afhankelijk van jouw tekst. Als je iets aanlevert wat al aardig goed is, maar er moeten nog wat zinnen scherper, dan zijn we misschien in een uur klaar. Maar is je tekst nu over het algemeen nog onduidelijk, dan hebben we meer tijd nodig.

Zijn we een match?

Als je hier hebt rondgekeken en je vindt mijn stijl leuk: Ja! Ik ben niet heel goed in saaie teksten. Als je dat wil, zoek iemand anders.

Ook krijg ik plaatselijke verlamming als het over chakra’s gaat, of de wet van de aantrekkingskracht. Laat ik het zo zeggen: als jij weet dat jouw visie binnen de wetenschap lastig ligt, dan ben ik het vrijwel altijd eens met die wetenschap.

We kunnen er ook voor kiezen dat we een half uur aan een tekst werken met voornamelijk mijn advies en dat je dan zelf verder werkt na de sessie. En dan doen we het andere half uur aan een andere tekst werken.

Je investering: 

Voor 245 euro herschrijven we een tekst van 450 – 550 woorden, we werken een uur, paar minuten uitloop daar doe ik niet moeilijk over.

Let op: dit gaat voor je werken als het probleem echt in de tekst zit. Dus je wat klopt al wel. Dit is geen positioneringsdienst.

Heerlijk geschreven, top. – Robi

Is er een geld teruggarantie? 

Mijn advies is dat je goed leest op mijn website wat mijn stijl is. Er zijn 4262 copywriters. Ik breng een glasheldere stijl waarbij we jouw klant met zijn behoefte, pijn en zoektocht en dromen centraal stellen.

Je gelooft in de formule: menselijkheid, helderheid en empathie = meer conversie. Er is geen geld teruggarantie.

 

Je schrijft echt briljant – Veronique, Businesscoach

Ik hou nu al van je, dank – Natacha

 

‘Johan heeft samen met mij een levendige, pakkende, catchy tekst geschreven. Het is fijn dat op basis van mijn input meteen een nieuwe tekst voor de homepage verschijnt. Echt een aanrader.’
Therapeut uit Amsterdam

Johan schudt de tekst zo makkelijk uit zijn mouw, hij zich heel goed inleven in mijn klant. Heel blij mee! – Vivianne Kroone

 

👉🏻Ja, ik wil graag veel betere webteksten. 

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Veel gelezen blogs:

Hier tekst.