Wervende Webtekstenscan

Voor een zelfstandig ondernemer, een entrepreneur zijn wervende webteksten superbelangrijk. Je wil je dienst vaak verkopen, je wil mensen blij maken en je wil lekker verdienen. Hashtag: superlogisch.

Je wil daarnaast ook dat mensen zien dat jij echt die expert bent. En je wil absoluut niet zo doorsnee zijn als veel anderen, je wil je onderscheiden.

HELL YEAH.

Ok. Maar… je bent al een tijd bezig met je webteksten, je komt er niet helemaal uit. Het is niet slecht, misschien heb je ook wel echt schrijftalent, maar kak, kak, je wéét het niet, je twijfelt. En er reageren ook echt veel te weinig mensen op dit moment. Dat is wat je wel zeker weet: die toffe workshop waar je bestaande klanten laaiend over zijn, die moet toch veel vaker verkocht kunnen worden?

Als je dit herkent en je wil graag weten waar je webteksten beter kunnen dan heb ik voor jou de Wervende Webtekstenscan.

Hoe gaat dit in z’n werk?

Samen – via je website als deze al in de lucht is, of via Google Docs en Zoom checken we de drie belangrijkste webpagina’s:

De Homepage, de over mij pagina en een van je verkooppagina’s. We nemen hiervoor 45 minuten.

Als er tijd over is, geef ik andere adviezen zoals de tabjes boven in, de call to actions die ik zie, wat we tegenkomen. (ik ben snel, ik roep sowieso wel alles wat me opvalt.)

Ik geef je tips, concrete feedback en natuurlijk heb ik soms een concreet idee voor een tekst.

We delen het scherm of als je teksten op Google Docs hebt deel je die en ik neem de Zoomsessie op, zodat je alle tips nog eens kan nakijken.

Aan het eind heb je rode oortjes en een vol hoofd van alle ideeën waarmee jij je klanten veel meer gaat inspireren!

Je kunt verder, je ziet weer waar de kansen liggen, zodat mensen wél gaan reageren, zodat jij veel lekkerder jezelf presenteert.

Zelf verder of met mijn hulp, dat is de vraag.

Je kunt rekenen op minimaal 5 concrete aanbevelingen per pagina.

Aanbevelingen waardoor jij weet hoe je mensen wel inspireert om zich gaan inschrijven en aan te melden, om hun ondergoed naar je toe te gooien. (als dit de concrete call to action is, natuurlijk)

Aanbevelingen en tips die zorgen dat mensen jou ook al leren kennen als die ene heel leuke, toegankelijke en ontspannen expert, de eindbaas in je branche, op je website.

Je kent me: ik ga natuurlijk ook vertellen waar kansen liggen om ’t grappig te maken.

Maar vooral en met name natuurlijk moeten mensen je al eerst echt begrijpen!

Kost dat, Stevens?

Je betaalt 137 euro ex btw. We zijn ongeveer 45 minuten bezig.

Ik ben nieuwsgierig en daarom zal ik voor de sessie al snel even kijken, maar ik neem geen uur om alles door te nemen. Dat doen we in de sessie. Zodat ik ook echt in de schoenen van die klant kan zeggen: oh, dit snap ik niet! Of: oh, dit raakt me, niks meer aan doen!

Veel gestelde vraag:

Ga je ook echt teksten herschrijven?

De nadruk ligt op feedback. We bespreken de kop, de opbouw. De concrete zinnen. Wat kan pakkender? En hoe?

En her en der maak ik zinnen anders. Dan zeg ik ‘Kijk, dit kan bijvoorbeeld zo.’ Snap je?

Wat niet in dit aanbod zit is een algehele analyse van wie je exact wil bereiken en voor de beste tekstvoorstellen moet je dat wel echt weten.

Na deze sessie weet je wat je te doen staat en heb je een bak ideeën over hoe je teksten beter moeten. Aan jou of je dit zelf gaat doen of dat je mij er voor vraagt.

Wat nu als we er achterkomen dat de tekst al vrijwel perfect is? 

Yo. Even serieus. Je bent dit aan ’t lezen. Niet voor niks toch?

Maar ok, krijg je in totaal minder dan 12 tips? Dan krijg je je geld terug. Deal. 

Voor wie is dit?

Voor entrepreneurs, zelfstandig ondernemers die zichzelf opvallend en anders willen positioneren. En als jij echt met eigen diensten klanten wil aantrekken, klaar bent met het freelancer, maar meer wil ondernemen.

Bonuspunten als je echt met humor en een onderscheidende stijl de harten van de mensen wil veroveren.

Let op: Ik ben niet zo goed met teksten over alternatieve geneeswijzen zoals chakra’s enzo, dan kun je beter iemand anders vragen, iemand die je helpt dat verhaal te vertellen.

JA! Ik wil dit, wat moet ik doen? 

Hieronder zie je de betaallink. Als je betaald hebt word je meteen doorgestuurd naar Calendly waar je je webtekstenscan kan inplannen. Supermakkelijk allemaal.

Ja, ik wil graag een scan van mijn website! 

 

 

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Veel gelezen blogs:

Hier tekst.