Workshop: Zo Schrijf Je Een Goeie Sales E-mail

Hoe schrijf je een tekst die mensen raakt? Hoe schrijf je een mail naar misschien wel nieuwe klanten waar vaker op gereageerd wordt?

Hoe kom je aan meer sales dus?

Een sales e-mail moet direct de aandacht pakken en dat doe je met name door meteen te beginnen over de problemen, het gedoe van die ene klant die je wil bereiken. Bijna-klant dus.

Ik ben Johan Stevens, ik heb jaren trainingen gegeven aan bedrijven op gebied van communicatie en leiderschap, ook als acteur, ik ben columnist en ook cabaretier. En ik ben tekstschrijver.

Ik geloof in teksten die menselijk zijn, die niet saai, maar sprankelend zijn, die raken. Wat doe je als je iemand live ontmoet? Ik hoop dat je dan echt contact maakt, dat je interesse toont en een kleine grap breekt het ijs.

Natuurlijk is dat met koude mails anders. Iemand krijgt zomaar een mail, je moet het ijs breken, dat is best een uitdaging. Maar het kan wel, het kan beter dan de saaie mails die bedrijven nu sturen.

Wil jij met je team (of alleen?) in 75 minuten leren hoe je aantrekkelijke mails stuurt waar vaker op gereageerd wordt?

Dan heb ik een inspiratiesessie voor je, of vind je MASTERCLASS een fijner woord?

We doen een sessie via Zoom en Google Docs waar we aan de hand van jullie input ‘dit moet zeker in die mail komen!’ de tekst, de salesmail beter gaan maken.

Een sterke opening. Een heldere verhaal daarna over hoe jullie kunnen helpen. Een afsluiting die maakt dat mensen gaan reageren. Een titel waardoor de mail geopend wordt.

De sessie duurt 75 minuten.

Dat is een perfecte tijd om de aandacht erbij te houden en ik laat zien dat het geen rocket science is.

In dat uur hebben we een nieuwe mail geschreven én de deelnemers kennen de ideale structuur van mails die werken.

RAAK EN LEUK

De focus ligt bij mij altijd op: zorg dat het raak is, dat de ander denkt: ‘oh, ja, my god, hier hebben we zeker mee te maken, kan dat opgelost worden?’

En daarnaast: zorg dat je menselijk bent, dat de lezer meteen weet: fijn, dit zijn ook nog leuk mensen. (niemand wil met saaie mensen werken.)

Belangrijk om te weten: succes van zo’n mail heeft ook te maken met exact de goede mensen bereiken, die echt dit probleem hebben.

Hoewel ik daar best slimme dingen over kan zeggen is mijn specialiteit het laten zien hoe je een lekker tekstje schrijft, dat bied ik aan.

Investering

Kosten voor de sessie waarin jullie een sterke mail hebben én de salesmensen weten hoe de volgende mails geschreven worden is 375 euro ex btw.

Mijn belofte:

Een workshop waar de salesprofessionals energie van krijgen, waar ze vol inspiratie van weggaan en een mail die goed voelt, die raakt voelt en waar je van weet: dit is waar onze potentiële klanten mee worstelen.

Mijn aanname: jullie hebben een product, een aanbod waar je 100% in gelooft.

Enthousiast?

Hieronder kun je meteen je ticket voor jou en je team scoren. Je wordt na betaling doorverwezen naar de kalender en daar prik je een moment dat jou uitkomt. Supersimpel.

 

 

nb. liever eerst even een zoomcall om te weten of we een match zijn? Stuur me een mail!

 

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Veel gelezen blogs:

Hier tekst.