Het kan iedereen overkomen: je schrijft aan een zakelijke tekst. En je wil graag dat je tekst pakkend klinkt en enthousiast en dat het lekker loopt. Niet wollig. Niet stijf en saai. Je wil mensen raken en zorgen dat zij snappen: wij (ik) zijn goed en kunnen jouw probleem oplossen.
En je wil dat mensen voelen dat je leuk bent. Vlot.
Maar dan… je belandt in een tekstkramp. Naar. Je schrijft toch ineens teksten met best wel formele woorden. Of je twijfelt: zijn dit overtuigende teksten? Teksten schrijven is niet makkelijk, maar ik heb een test ontwikkeld. Teksten schrijven was nog nooit zo makkelijk.
Wil je in gesprek over jouw webteksten? Wil je verdorie dat jouw verhaal écht raakt en ook vermaakt? Dat het leuk is om te lezen, leuk, hoe leuk is dat nee, serieus! Ik werk altijd samen met de ondernemer, via videobellen en jouw tekst live op ons scherm. En dan gaat de schaar erin: een zin er af en een zin erbij. Heel lekker manier van werken. Jij kent de inhoud, ik weet hoe je het zegt.
[…] leuke updates hadden soms tot bijzonder veel reuring gezorgd en zeker wel tot klanten, posts als De Cool Copy Condoomtest, gingen viral, maar ik durfde niet te wedden dat de komende twee maanden lekker creatief aanwezig […]
[…] weken al een ondernemer met het Supercopy Powerhour en daarna nog eentje, ik maakte de video ‘Cool Copy Condoomtest’, die door Japke D. Bouma van commentaar werd voorzien en die schoot de lucht in, ik schreef een […]