Ben jij enthousiast bezig met bloggen? Wil jij als marketing-expert of dienstenondernemer echt goed worden in het schrijven van die blogs zodat je duizenden mensen gaat bereiken?

En krijg je nu echt weinig reactie of lezers?

Dat voelt altijd vet kak.

Je hebt uren je best gedaan, schrijven is schrappen, je hebt je hart in die blog zitten en dan leest bijna niemand hem.

Dikke kans dat het aan je titel ligt.

In deze post vertel ik je iets over het schrijven van titels.

Dat is extreem belangrijk. Mensen die scrollen door hun telefoon en die krijgen zo ontzettend veel informatie, dan moet de titel die je kiest dus de aandacht pakken en daarom moet deze titel voor je blog echt heel goed zijn.

Een goede titel waar je de aandacht mee pakt heeft twee onderdelen:

  • de titel maakt nieuwsgierig
  • de titel maakt de goede mensen nieuwsgierig.

Je weet natuurlijk al dat je als zelfstandig ondernemer echt heel erg goed moet weten wie jij wil bereiken.

Kijk deze video als je nooit meer zonder goede titels van je blog of je salespage wil zitten.

 

 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Comment *
Name *
Email *
Website


Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Veel gelezen blogs:

Hier tekst.